11 Ekim 2013 Cuma

FIRINDA KUZU KEBAP






 
Es selamü aleyküm dostlar...
Hergün oldugu gibi yine aksama ne yapsam diye düsünürken söyle bir dolaplari göz gezdirdim
ne var ne yok birini bulsam öteki yok
elime bir poset et geldi  sogan domates derken böyle bisey oldu
adinida kuzu kebap koydum baska bisey bulamadim belki siz bulursunuz:)
Mübarek Kurban bayrami gelmisken fikirde olabilir.
 
Malzemeler
Belki bir kilodan biraz fazla kuzu eti.3 adet kurusogan 2 dis sarimsak.4-5 adet sivri biber,2 adet domates  büyükse birtanede olabilir.Malzemelerin miktarini siz kisi sayisina göre artirabilirsiniz
biz 4 kisiyiz 4 kisiye fazla fazla yetiyor.tepside olduguna aldanmayin tepsi Kücük :)tuz bolca kekik yarim cay bardagida sivi yag ve yarim cay bardagi su
hepsini dograyip et,sogan,sarimsak,domates biber sirarinda tepsiye döseyip aliminyum folye ile tepsiyi hava almayacak sekilde  kapatip 2 Saat pisirin.Ben biraz sulu biraktim suyuna ekmek banmanin lezzeti apayri :)
Afiyet olsun...
 

2 yorum:

  1. Mımm nefis,sıcak pidemi alıp geliyorum..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. buyur arkadasim zevkle agirlarim :) tesekkürler

    YanıtlaSil

Kiymetli vaktini ayirip yoruma deger buldugunuz icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...