20 Ekim 2013 Pazar

KAHVALTI SOFRAM

Hayirli sabahlar dostlar...
Blog yeni olunca kategoriler yeni yeni olusuyor.
Allah c.c. cok sükür sevdigim dostlarim cok Rabbim sayilarini artirsin insallah.
Bu dostlarla bir araya gelince harika sofralar cikiyor ortaya  insan  bakmaya doyamiyor
 bu yüzden banada davet sofralari kategorisini acmak sart oldu.
Bizler Sabah erken saatlerde bir araya gelebilen anneleriz:
Cocuklarimizi okullarina birakir yemek icmek bahane birbirimizi görmek sahane diye düsünerek böyle Kücük kahvalti sofralarini hemen hemen haftada bir yapmaya calisiyoruz.
Yine o haftalardan biri dostlarim benim evime davetliydiler,onlar icin hazirladigim kahvalti sofram.
Ikramliklarin fotograflarini cekemedim malesef.
birbirimizi görünce sanki hic görüsmüyormusuz gibi okadar cok konusacak seyimiz birikiyorki 
 o telasla ikramliklar Karambole gitti :) 
bir dahaki sefere insallah.
 
Bundan sonra bu sofralari sizlerle paylasacagim
sevgiler...
 
 

 
 

4 yorum:

  1. Oh oh afiyet olsun çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. mımmm nefis bir masa olmuş,misafirler çok şanslı...ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinze saglik cok guzel bir kahvalti sofrasi olmus

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık harika bir kahvaltı masası olmuş.blogunuzu blog tanıtımlarında görüp hemen geldim.takibe de alıyorum hemen bana da beklerim sevgilerimle ..http://emekkafee.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Kiymetli vaktini ayirip yoruma deger buldugunuz icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...