26 Mart 2014 Çarşamba

Amerikan Cookies

Selamün aleyküm.
Biliyorum coook uzun zamandir blogla ilgilenemedim.
Hizli basladim Cabuk yoruldum gibi oldu biraz ama Kismet iste ancak bukadar geliyor elimden :) Aslinda nasil oluyor bende anlamiyorum.Bu isler hic bitmiyor.Kisir döngü icersindeyim su aralar sanki .
Hic bos durmuyorum ama bir yandanda sanki bosa calisiyormusum gibi geliyor.
Cünkü yinede hic birsey tam istedigim gibi olmuyor
Ben 90 metre kare ev ve bir Kücük bahceyle ortada kaldim arkadaslar
cikamiyorum bunlarin icinden 
offff offf bitmez bu ev isleri temizlik camasir. 
Bu yüzdenmi yoksa bahar geliyor ondanmidir bilmem
aksam saatler 9 u gösterdiginde  benim göz kapaklari bagimsizligini ilan ediyor.
Yatsi namazini zor kiliyorum kaldi ki blogla ilgileneyim
Okadar yani :))))
 
Neyse aksam aksam fazla kafa ütülemeyeyim gelelim tarifimize
Benim evin cücükleri bu bisküvilerin Hazir satilanlarina bayiliyor.
Evelsi gün bitmis dedim kendim yapayim bir kutuya doldurayim gelsin gitsin yesinler
hic degilse icinde ne oldugunu bildigim elimle yaptigim
bisküviler olsun.
Benim cocuklar öyle kolay kolay kurabiye begenip yemezler
buna bayildilar inanin hazirindan hic bir farki yok.
Bence sizlerde mutlaka yapip cocuklarinizi sevindirin.
 
Iste bisküvimiz icin malzemelerimiz
 
200 gr tereyagi (margarinde olabilir)
300 gr Seker
400 gr un
1 yumurta
1 paket damla cikolata
1 paket vanilya
yarim paket kabartma tozu
1 yemek kasigi Kakao
 
 oda sicakliginda yumusamis tereyagimizin icersine Kakao ve damla cikolata haric tüm malzemeyi ekleyip yoguruyoruz.
Daha sonra hamuru ikiye bölüp birine Kakao yu ilave Edip yoguruyoruz.
Ben iki cesit yapmak istedigim icin ayirdim hamuru
sizler isterseniz sade yada kakaolu yapabilirsiniz hepsini
tamamen sizin istediginize kalmis yani bu.
Yogurdugumuz hamurdan ceviz büyüklügünde parcalar yuvarliyor ve tepsiye diziyoruz.
Dizdigimiz hamurlarin üzerine cay bardagi ile biraz bastirip düzlestiriyoruz ki
kabarip kurabiye formunu almasin.
Hazirladigimiz hamurlarimizi 160 derecede 15 dakika pisiriyoruz.
tabi siz yine cikarmadan önce kontrol etmeyi unutmayin
malum hepimizin firinlarinin huyu suyu ayni olmuyor :)
Insallah begenirsiniz
AFIYET OLSUN
SEVGILERIMLE..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kiymetli vaktini ayirip yoruma deger buldugunuz icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...