3 Ekim 2013 Perşembe

Hosgeldiniz Dostlar

HOSGELDINIZ DOSTLAR

Kendimce bir ise kalkistim blogu actim ama kendimi sizlere Dogru dürüst tanitamadim
Bu kadin nedir ne is yapar kimdir kimin fesidir :)

Neyse konuya gelelim...Ben 28 yasinda 2 erkek evlat sahibi 12 yillik evli yemek yapmayi cok seven
özellikle Pasta,kek,hamur islerini kendimce hobi haline getirmis
Almanya'da yasayan bir ev hanimiyim.
Yillardir arkadaslarimin bloglarini takip ettikce hep imrenirdim bende bir blog acsam becerebilirmiyim altindan kalkabilirmiyim diye 2 yil düsündüm :)
ve sonunda cesaretimi topladim
Bismillahirrahmanirrahim dedim
ve
Adininiz,soyadiniz,email adresiniz derken kendimi blogumda buluverdim.
Hayirlisi insallah hadi bakalim  tabi sizin desteklerinizle :)
Hosgeldiniz sefalar getirdiniz...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kiymetli vaktini ayirip yoruma deger buldugunuz icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...